2014. február 25., kedd

Fajankó





Hatvannal a lejtőn




"Én például, amikó csúszok lefeleee, ennek a felével körülbelül, én nagyon félek." Ezt a főkormányzó mondta, amikor a dolgozószobájában beszélgetett a székely síversenyzőnővel, aki a medvétől sem fél. Még szép hogy nem! Aki Orbántól sem fél, annak egy medve meg se kottyan,  a tenyeréből eteti.

Azért szeretném én látni a kisembert, hatvannal a lejtőn. Igaz, most ennél gyorsabban száguld lefelé az egész ország, ha nem is két fadarabon, mint ő mondta





"Hogy be tudom-e venni a következő kanyart, abban egyáltalán nem vagyok biztos. Amikor látom a mélységet." - folytatta.

"Én is félnék. Egy országot vezetni." - válaszolta okosan Miklós Edit.

Mindenki fél? Én is félek. Nem kicsit, nagyon. Azért, mert az ország sorsa egy ilyen felelőtlen ember kezében van, aki elvesztette az önkontrollját. 


____________________________________________
Fotó és videó: facebook.com





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése