2014. november 1., szombat

Tündérország




NEM LESZ NETADÓ!

Ebben a formában nem.



Drága híveim, kedves imádóim! Hát szép dolog ez? Kicsit kihúzom a lábamat és máris megy a cirkusz? Arra jövök haza, hogy beszartam, mert el akarjátok venni a hatalmamat? Normálisak vagytok? Hát hiszen minden úgy lesz, ahogy ti akarjátok, kedveseim! Mindent meg tudok ígérni, amit csak akartok! Nyugodjatok már le, mindjárt jön a Jézuska! Mars haza szaloncukrot hámozni!



Nyugi, imádott (értsd: engem imádó) népem! Hallom a hangotokat (mi a francot üvöltöztök?!), meghajtom a beosztottaim fejét akaratotok előtt. Lassan mondom, hogy én is értsem: NEM LESZ NETADÓ! Ebben a formában nem. Máshogy igen, de addigra lecsillapodtok. Mindenki induljon oszlásnak. Majd konzultálok veletek nemzetileg, béke van és szeretet. Megbeszéljük, én közben átnevezem, kitalálunk valami jól hangzó körítést és BE FOGOM VEZETNI! Hogy miért? Mert eldöntöttem és kész. Kapjátok be addig is, drága híveim.
Más változás nem lesz, drága barátaim. Építjük tovább a stadionokat a pénzetekből, ne aggódjatok. Az Uniós pénzeket a barátaim kapják továbbra is, mert ők híven szolgálnak engem és nem ordibálnak az utcán. A törvényeket módosítjuk szükség szerint, visszamenőleg is, igen. Ha kell, naponta. És? Van hozzá közötök?...
... Ti csak ne aggódjatok, barátaim! Én gondoskodom mindenről, gondolok mindenre és megoldok mindent. Ti csak élvezzétek az életet, napozzatok az államilag kijelölt napozókban, serénykedjetek uraitok földjén, csinosítgassátok kunyhóitokat. Az asszonyok szüljenek, hogy sokan legyünk. A gyermekek tanuljanak (hittant), aztán 16 éves korukban vegyék ki a kapát megfáradt szüleik kezéből. 

Tündérország lesz itt hamarosan, egyet se búsuljatok! Hadat üzenünk az USA-nak (meg mindenkinek, aki nem tetszik), kilépünk az Unióból, független és boldog ország leszünk! Valóságos csoda lesz, ahogy élünk. Hogy még élünk. Együtt, egymás kezét fogva indulunk nemzetileg a boldog középkorba.
Minden úgy lesz, ahogy akarjátok. Nem akartok netadót? Nem lesz! Igérem! Hülyék. Utánam, híveim! 

_________________________________________________________________________
Fotó: stop.hu; facebook.com; sailorripley.tumblr.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése