2015. október 12., hétfő

Stílus





Le style, c'est l'homme
Georges-Louis Leclerc, Buffon grófja, 1753




Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, Frank-Walter Steinmeier német és Jean Asselborn luxemburgi külügyminiszter Luxemburgban 2015. október 12-én. 



Vélemények a 444.hu portálról:

Avatár
Ha csak a haja miatt lenne baj ezzel a szarjankóval, akkor könnyedén átsiklanék a tény fölött, hogy a szomszéd kakasánál is szebb taréjt növesztett, de sajnos nem csak ez a baj vele....

Avatár
Valljuk be: kevés olyan ország van a világon, melynek ilyen debil minisztere van!?


Avatár
Ha amúgy külügyminiszterként nem járatná le állandóan azt az országot, amelyiknek én is a polgára vagyok, még simán elnézném neki a hülye focistahajat. De úgy, hogy a hülyegyerek-frizkó alatt egy hülyegyerek van, és elhiszi magáról, hogy engem is képvisel, mikor majomkodik, már sajnos megbocsáthatatlan a fodrászati baleset.

Avatár
vécékefém jobban néz ki


Avatár
Ez igaz, de azért szólhatna már neki valaki, hogy ez a frizura már középső csoportban is ciki ... Persze, mit várunk egy olyan protokoll stábtól, amelyik nem képes a minielnökkel megértetni, hogy a zsebredugott kéz max. a kocsmában megengedett ...

Avatár
Szerintem még nem jött rá, hogy MSZP-s fodrásza van.


Avatár
Szerintem pont annyi van bent is, amennyi kívülről látszik.


Avatár
Öreg diplomata róka legyen a talpán, aki közvetlenül a fodrász utáni héten nem röhögi el magát.

Avatár
Pojáca. Gondolom, az asszony nyírja otthon, mert a ház elvitte minden pénzüket, fodrászra se telik.



____________________________________________________________________________________
Forrás és kép: 444.hu





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése