2014. szeptember 14., vasárnap

Balfácán



Más is lehet hülye?



Schiffer András (állítólag politikus) facebook bejegyzése:


„Péntek este, 19.20-ra behívtak az ATV esti adásába, majd nem sokkal később a HírTv-be is. Természetesen mindkét helyen KEHI-ügyben... .S természetesen mindkét meghívást elfogadtam (ma már belátom:hiba volt), mert alapvetően mindenhová elmegyek, ahová hívnak (lehet, hogy ideje felhagyni ezzel a szokásommal). A HírTv-nek jeleztük, hogy előtte a másik csatornán leszek, tehát van egy időbeli rizikója az érkezésemnek.
A két stúdió közötti távolság Kőbánya-Óbuda viszonylat, péntek esti, esős forgalomban. Taxit nem küldenek, tehát a stúdióból ki, beüzemelem a telót, várok a taxira, amelyik aztán áthámozza magát a városon. Beérek a HírTv-be, ahol kéztördelve, százszor bocsánatot kérve, közlik, hogy sajnos a műsornak vége. Erre én mosolyogva válaszolom, hogy semmi gond (még azt sem hánytorgatom van fel, hogy én nem az adófizetők pénzén, költségtérítésre, hanem saját zsebre taxizok, s úgy négyezer forintom alsó hangon bánja a kalandot), van ilyen, én kérek elnézést. Annyi kérésem volt, hogy legalább ne én legyek ezek után a feketeseggű...
Később hallom, hogy a Magyarország élőben c. műsorban az volt a sláger, hogy Schiffer András megfutamodott KEHI-ügyben.Sajtóetika élőben.”
________________________________________________________________________
Fotó: mti.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése